Reklamace a vrácení zboží zpracováváme co nejrychleji. Během Vánočního období však může dojít ke zpoždění zákaznické podpory. Děkujeme za pochopení, všechny žádosti o reklamace však nadále vyřizujeme do 14 dnů.
Reklamace a vrácení zboží
Veškeré reklamace vyřizujeme nejpozději do 14 dnů.
Pro nejrychlejší vyřízení nám napište na tento e-mail: podpora@pouzdro.cz váš požadavek a my vás již navedeme, jak dále postupovat.
Před nákupem si důkladně zkontrolujte, zda jste si vybrali správný model telefonu, aby vám kryt perfektně seděl na váš model telefonu.
Pokud si omylem vyberete špatný model a kryt nebude na váš telefon správně pasovat, bohužel vám nemůžeme zdarma vyrobit nový kryt, jelikož potisk na špatně vybraném telefonu nemůžeme zařadit do dalšího prodeje.
V takovém případě můžeme nabídnout pouze 50% slevu na druhý kryt. Proto vás prosíme, abyste při výběru vašeho modelu telefonu pro tento kryt projevili zvýšenou opatrnost a zajistili si tak perfektní ochranu pro váš mobilní telefon.
Vrácené zboží a reklamace vyřizujeme každý týden. Nejpozději však do 14 dnů.
- Jakým způsobem nám vrátíte zboží?
Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a to následujícím způsobem: Objednávku zabalte a vyberte si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem. Na přepážce nadiktujte kód pro vrácení: 91829740. Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinni převzít.
Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a, je-li to možné, v původním obalu.
K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:
- číslo objednávky, kopii faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;
- písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz přes převod na účet. Do vyjádření uveďte adresu pro doručování, telefon a e-mail.
Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení Vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.
- Kdy dostanete zpět své peníze?
Veškeré přijaté peněžní prostředky Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit Vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k Vám. Jestliže jste však zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme Vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Peníze Vám vrátíme:
Na Vámi sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek vyslovujete svůj souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí věty za podmínky, že Vám tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.
Náklady spojené s odesláním vráceného zboží přes zpětný kód Zásilkovny na naši adresu hradíme my.
Reklamace
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).
Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.